Hvis du ikke får åpnet bommen…

Her en noen av årsakene til at systemet ikke fungerer som tiltenkt etter at du er registrert som bruker:

  • Sjekk at nummeret du ringer til bommen er rett.
  • Sjekk at bruker benytter landskode +47 når det ringes til bommen.
  • Sjekk at bruker ikke ringer med skjult ID ( hemmelig nummer)
  • Ved bruk av tvilling abonnement vil tvilling kortet ikke virke.
    Det faktiske nummeret til SIM kortet må registreres.
  • Utenlandske nummer må også registreres med landskoden.
  • Noen teleoperatører har ikke åpnet for oppringing mot 12 sifferet nummer og bruker vil da få beskjed om at nummeret ikke eksisterer. Dette kan vi ikke gjøre noe med siden oppringingen aldri når frem til bommen. (Sjekk ut med din teleoperatør)
  • Din registrering av telefonnummer er gjodt nylig. (Bommen oppdateres minimum en gang i uken)
  • Om strømmen er borte skal du bare løfte bommen opp (motoren er da utkoblet) og sette den der.
  • Spørsmå angående bom og registrering kan du gjøre til bommansvarlig. Han finner du her.

 

Bookmark the permalink.

4 Comments

  1. Sigurd Rydland

    Hei, jeg har båtplass på betongbrygga – A18, registrert på mitt firma Maritime Supplyer AS.
    Jeg kommer meg ikke inn da jeg aldri fikk en ny kode. Etter spurt hjelp på epost i mai, men fikk ikke svar. Hvordan går jeg frem?

  2. Georg B. Nilsen

    Hei!
    Æ leier i Løpshavn 74 og etter at dere begynte å stenge porten nå i mai, så kjæm æ mæ ikkje lengre med.Korsen gjør æ det for å komme meg ned?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *


− 5 = to